W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X

Szanowni Państwo! Ze względu na bezpieczeństwo i w związku z napływającymi informacjami o sytuacji epidemiologicznej dotyczącej COVID-19, pragniemy poinformować Państwa, iż nasza Fundacja działa bez zmian. Ze względu na obecną sytuację, jesteśmy zmuszeni jednak ograniczyć fizyczny kontakt z podopiecznymi i darczyńcami do minimum. Nasi wolontariusze ciągle pracują, natomiast większość kontaktów odbywa się za pomocą drogi elektronicznej lub telefonicznej. Pamiętajmy jest to czas próby dla nas wszystkich. W tych dniach nie można zapomnieć o potrzebujących, którzy obecnie jeszcze bardziej liczą na nasze wsparcie. Tych z Państwa, którzy pragną przekazać darowiznę na rzecz podopiecznych, zachęcamy do korzystania z płatności elektronicznych.

CSR Biznes społecznie odpowiedzialny

CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, jest w polskich firmach trendem stosunkowo młodym, którego zalety, powoli wkraczają do serc i umysłów przedsiębiorców. Bardzo często myli się go z działaniami marketingowymi, na zasadzie „robimy coś dobrego tak, żeby o nas mówili”. Oczywiście nie sposób odmówić temu trendowi podobnych zastosowań, natomiast nie mogą być one jego głównym celem.

Pierwotna definicja mówi przede wszystkim o tym, że przedsiębiorstwo dobrowolnie uwzględnia w swojej strategii biznesowej interesy społeczne, ochronę środowiska oraz dobre stosunki z różnymi grupami interesów. Jest to naturalny proces wrastania w lokalne tkanki oraz szerokiego spojrzenia na swoje otoczenie. Działania takie można realizować
na wiele sposobów, pomagając finansowo, uczestnicząc w życiu lokalnym, pomagając sprzętowo i materiałowo,
oraz organizując różnego rodzaju akcje, mające na celu zwrócenie uwagi na występujące w społeczności problemy.

Działania CSR-owe mają również bardzo ważną rolę w budowaniu dobrze funkcjonujących zespołów, które dzięki m.in. wolontariatowi pracowniczemu, mają możliwość sprawdzenia się w sytuacjach zgoła odmiennych od tych, z którymi spotykają się na co dzień, dzięki czemu odkrywają wcześniej nieznane umiejętności oraz pracują nad empatią, niezbędną
w celu zachowania dobrej atmosfery w miejscu zatrudnienia.

Fundacja „Szlachetny Bohater” zachęca firmy do wspólnych działań z zakresu CSR. Może to być zarówno wspieranie na różne sposoby naszej inicjatywy, jak i pomoc w ramach opisanego wcześniej wolontariatu pracowniczego.
Skontaktuj się z nami już dziś - biuro@szlachetnybohater.pl .
Zwiększenie zaufania społecznego
Realizowanie celów wynikających z misji firmy - społeczna odpowiedzialność biznesu
Aktywne włączenie pracowników w działania społeczne
Wzmocnienie poczucia więzi pracowników z firmą podczas wspólnych działań społecznych

Partnerzy